T-Home, aki maga sem tudja

A történetet ott kezdeném, hogy jó 1-2 éve párszor T-Home-os reklámszemét landolt a postaládámban, Internet, kábeltelevízió és kábeltelefon ügyében. Akkor nem igazán foglalkoztam vele. Mostanság viszont elkezdtem számolgatni, és ugyanannyi pénzért, mint amit jelenleg fizetek az Invitelnek és a Rubicomnak, gyakorlatilag 25-ször gyorsabb Internetem is lehetne. Nosza, járjunk utána.

XXI. századi júzerként elsőként felkerestem a T-Home honlapját, ahol online lehet rendelni, nagyszerű. A cím kiválasztása után közölte a rendszer, hogy azt mondja, idézem:

A megadott címen az Ön által kért szolgáltatás műszakilag nem létesíthető.

Hmmm-hmmm, akkor minek dobálnak be szórólapot? Meg is reklamáltam az ügyfélszolgálatnál:

Tisztelt Ügyfélszolgálat!

Már több ízben találtam a postaládámban T-Home-os reklámanyagot ADSL-ről, analóg kábeltvről, kábelnetről, kábeltelefonról, stb. ám a http://www.t-home.hu/ -n üzemelő online rendszerük szerint ezek közül semmilyen szolgáltatást nem tudnak nyújtani lakhelyemen.

Szeretném megkérdezni, hogy akkor végeredményben Isaszeg, xxxxxxxxxx címen milyen szolgáltatásokat tudnak nyújtani (Illetve, ha a honlapjuk tudja jól, hogy semmilyet, akkor minek kapok állandóan szóróanyagot?)

Tisztelettel: Balogh Zoltán

Gyenge 1 héttel később:

Tisztelt Balogh Zoltán!

Elnézését kérjük a késői válaszadásért.

Ezúton tájékoztatjuk, hogy előminősítő rendszerünk alapján a megadott telepítési címen Kábel Tv, Kábelnet és Kábeltelefon szolgáltatás nagy valószínűséggel létesíthető, pontos eredményt azonban csak a megrendelést követő központi felmérés adhat.

Megrendelését a 1412-es telefonszámon, illetve személyesen a T-Pontok bármelyikében kezdeményezheti.

A szolgáltatási területek listáját megtalálja a következő linkre kattintva. http://www.t-home.hu/lakossagi/ugyintezes/szolgaltatasi_teruletek A csomagok mellé biztosított T-Home Dupla és Tripla kedvezményekkel kapcsolatban az alábbi oldalon találhat információt.

http://www.t-home.hu/lakossagi/csomagok_akciok/kedvezmenyrendszer

Bízunk benne, hogy hamarosan elégedett ügyfeleink között üdvözölhetjük.

További, a szolgáltatásokkal kapcsolatos kérdés esetén készséggel állunk rendelkezésére e-mailben az ugyfelszolgalat [at] t-home [dot] hu<mailto:ugyfelszolgalat [at] t-home [dot] hu> címen, az 1412 telefonszámon valamint T-Pont üzleteinkben.

A T-Pontok listáját az alábbi oldalon tudja megtekinteni.

http://www.t-home.hu/lakossagi/ugyintezes/elerhetoseg/uzletkereso

Üdvözlettel:

xxxxxxxxxxxxxxx Levelezési képviselő Magyar Telekom Nyrt. H-1519 Budapest, Pf. 434 Hotline: 1412 E-mail: ugyfelszolgalat [at] t-home [dot] hu

Szóval mégiscsak lehet. Hát akkor felkészül, ezt és ezt és ezt szeretném, összeadom, minden megvan, 1412. Eljutottunk egészen a cím megadásáig. Itt a Hölgy kis türelmet kért, gyenge 8 percig vártam, majd közölte, hogy a műszaki előminősítés szerint a kért szolgáltatás műszakilag nem létesíthető. Próbáltam meggyőzni, hogy nekem már emailem van arról, hogy de. De nem.

Hát nincs mit tenni, bár egy emailt megér az ügyfélszolgálat felé.

Tisztelt xxxxxxxxxxxxxxxx!

Levelének megfelelően a mai napon kezdeményeztem a 1412-es telefonszámon a megrendelést. Az alábbi szolgáltatásokat szerettem volna megrendelni:

Sat TV Családi csomag 1 db Set Top Box-al Kábeltelevízió Analóg családi csomag Kábelnet Extra csomag Kábeltelefon Alap csomag, lehetőleg a jelenlegi Inviteles vezetékes számom megtartásával.

(Feleségem ragaszkodik egy olyan csatornához, amely a jelenlegi Rubicom-os csomagban szerepel, de az Önökében nem, a gyerekek pedig a gyermekcsatornákhoz, ami pedig az Önökében szélesebb, ezért lenne Sat ÉS kábeltv előfizetés is egyszerre)

Jó 5-10 percnyi várakozás után az ügyintéző hölgy azt közölte, hogy az Ön levelével ellentétben a műszaki előminősítés alapján a kábeles dolgokat NEM tudják biztosítani, csak a SAT tv-t, és esetleg új telefonvonalat, melyen DSL internetet tudnak biztosítani. Ez már árban sem lenne megfelelő, és számomra így egyáltalán nem éri meg a jelenlegi telefon, internet, és kábeltv szolgáltatót leváltani.

Tehát, jelenleg 2 ellentmondó információm van, mindkettő a T-Home-tól, szeretném tisztán látni, hogy a fenti csomag megvalósítható-e a 2117 Isaszeg, xxxxxxxxxxxxxxxxx címen, vagy sem, hiszen én is nagyon bízom benne, hogy hamarosan elégedett ügyfelük lehetek.

Köszönettel: Balogh Zoltán

Itt már csak 2-3 napot kellett várni a válaszra, bár természetesen nem az válaszolt, aki először:

Tisztelt Balogh Zoltán, kedves Ügyfelünk!

Köszönjük levelét.

Ezúton is megerősítjük, hogy a megadott címen előminősítő rendszerünk adatai alapján nagy valószínűséggel csak Sat Tv szolgáltatás létesíthető, azonban a tényleges telepíthetőségről csak a megrendelést követő műszaki felmérés adhat pontos információt.

Megrendelését a 1412-es telefonszámon, illetve személyesen a T-Pont üzleteinkben kezdeményezheti.

T-Pont üzleteink listáját az alábbi weboldalon találja meg: http://www.t-home.hu/lakossagi/ugyintezes/elerhetoseg/t-pontok

Sajnáljuk a felmerült kellemetlenségeket.

További, a szolgáltatásokkal kapcsolatos kérdés esetén készséggel állunk rendelkezésére e-mailben az ugyfelszolgalat [at] t-home [dot] hu címen, a 1412 telefonszámon, valamint T-Pont üzleteinkben.

Felhívjuk figyelmét, hogy az ügyintézéshez szükséges MT azonosítója és ügyfélszintű jelszava.

Üdvözlettel:

xxxxxxxxxxxxxxx Levelezési képviselő

Magyar Telekom Nyrt. H-1519 Budapest, Pf. 434 Hotline: 1412 E-mail: ugyfelszolgalat [at] t-home [dot] hu

Tehát szerinte sem lehet, de rendeljem meg, mert csak akkor lesz erről pontos információ! Hát a kedves felmenődet drága barátom. Ad1: Nem vagyok az ügyfeletek, mert nem hagyjátok wazze. Ad2: Mi az anyám valagát rendeljek meg, ha megerősíted, hogy amit kérek, azt nem tudod adni? Illetve, ha elolvastad, amit írtam, akkor abban az áll, hogy szerettem volna megrendelni a sokat emlegetett 1412-es számon, de NEM sikerült. Teccikérteni??? Töröld ki a sablon sort a szövegből!

Szerencsére vannak jó kis isaszegi fórumtársak, akik kérésemre helyből mondták, hogy azon a bizonyos szórólapon hogy hívták az üzletkötőt, majd egy gyors Google anyós keresés első találatára már a mobilszáma is megvolt. Holnap 6-ra jön megbeszélni a részleteket, ugyanis minden T-Home-os rendszerrel ellentétben felvilágosított, hogy a kívánt szolgáltatásokat igenis tudják biztosítani Isaszegen, sőt az én utcámban is. Bár még csak 3 éve, de hát nagy cég ez a magenta, mindent ők sem tudhatnak. Lehet, hogy még visszatérünk erre a kérdésre.